tisdag 4 augusti 2009

Sekelskifteslägenhet med kakelugnar...




För drygt tre månader sen flyttade jag och min kära sambo från 28 kvadrat till 51 kvadrat,
vi tyckte det var jättestort... Jag lovar! Våra 51 kvadrat är belägna i Stockholms innerstad på andra våningen med två fungerande kak
elugnar och balkongplaner.
Här bor också våra katter Cosmos och Orion (två stora grabbar).
Vi står nu inför projektet att inreda vårat lilla paradis och vi är långt ifrån klara vill jag lova...


Jag arbetar med kläder men mitt hjärta klappar mest för inredning, speciellt i den ljusa lantliga stilen. Drömmer om en större lägenhet i stan någon gång i framtiden men håller tillgodo så länge med mina 51 kvadrat. Jag kan knappt vänta att få sätta igång att inreda!

/Patricia!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar