fredag 28 augusti 2009

Formex...



Hade vi som lyckliga lottade möjlighet att besöka idag!

Jag tappade nästan andan när vi kom in av alla fina saker som fanns att titta på, vart skulle vi börja... Här fanns verkligen allt! Som att kliva in i en gigantisk inredningsbutik som har alla godbitar samlade på ett ställe.
Timmarna bara flög iväg och helt plötsligt upptäcker man att det snart är stängningsdags och att man faktiskt trots allt är ganska trött... Kanske inte så konstigt egentligen efter att ha haft hjärnan inställd på totalt uppsug av inspiration under 6-7 timmar...

På mässan fick vi av en slump syn på Anette från Ett hus i vitt och eftersom det är en favorit blogg så var vi bara tvungna att gå fram och hälsa! Vi är ju rätt så nya i bloggvärlden så det var kul att byta några ord med denna erfarna bloggerska!

Gå gärna in och kika på Ett hus i vitt som har en jättefin blogg och webbshopp.


(Bilden är lånad från Ett hus i vitt)


Nu ska jag ta en kopp te och slå mig ner och försöka smälta alla intryck och inspiration från dagen.

Ha det bra alla!
Hälsningar Patricia & Tove

2 kommentarer:

  1. SÅ roligt med Formex, kan förstå att man får habegär!! Ha en toppenhelg
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul med Formex! Har bara hört talas om den via inredningsbloggar och den verkar vara otrolig! Den hade jag också velat gå på! Du som redan har så mycket ideér Patricia, måste spricka av ännu fler nu ju! ;) Hoppas du får en fin helg! Saknar dig min vän!

    SvaraRadera